19 Mart 2013 Salı

SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞIM

Bende normal değilim arkadaş..cidden değilim. bunu iliklerime kadar hissediyorum.. durumum çok vahim:) hani demiştim ya arkadaşlarımın aklına Nil gelince fal, kahve, kore dizileri, pizza hut geliyor diye.. bunlara ek olarak bir de sosyal medya araçlarını çok kullanmam da eklenmiyor değil:) herkese göre ben feci bir şekilde bağımlıyım wtf...

Mesela lisedeyken paso windows messenger ile haşır neşir olmuştuk sonra ben üniversite 1.sınıftayken CANIMDAN ÖTE facebook devreye girdi!! Ne girmek ama:) Hayatım oldu lağğğn cidden ama.. Herkes offfff Nil ne çok paylaşımda bulunuyorsun, 7/24 başında mısın anlamıyoruz aq?! Demeler mi ararsın.. Ya da en sinir olduğum şey ana sayfam hep senin bağlantılarınla, paylaşımlarınla dolu sanki senin sayfandayız diye çemkirmeler !! :D Hal böyle olunca bana da uyan çok güzel bir söz var. Adın bir kez çıkmasın 9'a inmez 8'e miydi neydi öyle bir söz vardı :D (bu arada atasözleri ve deyimleri hayatım boyunca hiç doğru düzgün kullanamadım toplasan 5 parmağımı geçmez, google'dan da sözü aratmaya üşendim ama siz beni anladınız :P)

Neyseeeeeee :) Bunlar durmadan bana böyle çıkış yapınca doğal olarak yeni yerler arıyorsun bir baktım belli bir karakteri olan Twitter girdi hayatıma wuuuuuuuuuuu :D Şuanda 10.828 tane twitim var;) Kendimi twitter'a verdim face'i azalttım ehehhehehe :D sonra hayırdır seni görmüyoruz face'de falan filan ... ağzınıza sıçtıklarım size de yaranamıyorum!!! demek istiyorum ama diyemiyorum:) içimden söylemekle kalıyor =P Sonra iphone sayesinde foursquare hayatıma girdi her yerde check-in illa ki olacak:) güzel uygulama seviyorum:) bir de olmazsa olmazım instagram 500 küsür fotoğrafım var ve acayip seviyorum instagramı:) milyonlarca insan fotoğraflarını yüklüyorlar ve sen sadece beğenip canın isterse yorumda yazabiliyorsun :D

yine olmazsa olmazımız Viber, Whatsapp ve Tango'da var. Allah bunları bulanlardan razı olsun, ben razıyım!!
Bu kadar güzel uygulamalar mevcutken de kullanmamak aptallık olur değil mi sonuçta MİLENYUM yılındayız ve ben bunu o kazmalara anlatamıyorum nolcek benim bu halimmm...

EN SONDA ÇOK SEVDİĞİM BİR KARİKATÜRÜ SİZİNLE PAYLAŞAYIM EHEHEHHE :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder