21 Mart 2013 Perşembe

LOVELY KOREAN MUSICS

 
1.parça Men of Princess- Destino ;)

  
2. parça da yine Men of Princess'den I want to love

3.parça Men of Princess ost VOLA;)

4. Parça Men of Princess ost Faint Hope..

5.parça Boys Over Flowers ost'u Ji-sun (bu parçayı dinlerken ne çok ağlamışımdır:( )

6. Parça Boys Over Flowers ost'u Stand by Me

7. parça Boys Over Flowers ost'u paradise;)

8.parça Secret Garden ost'u Reason;)))

9.parça Secret Garden ost'u Scar

10. parça Secret Garden ost'u Here I am;)

11.parça You've fallan me ost'u

12. parça You've fallen me ost'u (benim şirina adamım söylüyor)

13.parça You're beautiful ost'u He's beautful

14.parça You're beautiful ost'u

15.parça You're beautiful ost'u without words (bunu kızdan dinlemek gerek tek geçerim)

16. parça Lie to Me ost

17. parça Lie to Me ost'u really want to say hello

18. parça My Girl ost'u ;)

19.parça My Girl ost'u Never say good bye

20. parça My Girlfriend is a GUMİHO ost'u Fox Rain

21.parça My Girlfriend is a GUMİHO ost'u

SİZE SEVDİĞİM KORE DİZİ MÜZİKLERDEN BELLİ BİR KISMINI YAZDIM ASLINDA LİSTEM BAYA UZUN;) SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder