19 Mart 2013 Salı

ORMANTİK KOMEDİ

Blogta ne yazsam diye düşünürken izlediğim filmlere bakıyordum bir anda ''Romantik Komedi 2'' filmini gördüm ve direkt tebessüm oluştu yüzümde;) Bu filmin 1.sini izlediğimde beğenmiştim ama 2.sini daha çok beğendim nedense:) Çünkü ''Gürgen Öz'' bana kalırsa muhteşem ötesi bir oyunculuk sergiledi. Resmen rolüyle o kadar iyi bütünleşmiş ki oynadığı karakter sanki kendi olmuş gibiydi.. İnanın abartmıyorum:) Gerçi Engin Altancığım da yakışıklılığı ve güzel oyunculuğuyla resmen gözümüze hitap ediyordu.. izlerken onu bayıla bayıla izledik Meleğimle =P

Biz arkadaşlarla normalde her sene 14 Şubat Sevgililer gününde fix Recep İvedik serisine gider izlerdik.. Bekarlar olarak ama tabi içimizde çifte kumrularımız da olmuyor değildi:) Onlara baş başa takılın deriz ''yooooh bizde sizinle geleceğiz!!!'' diye cevap alırdık:) Bilirlerdi bizle daha çok eğleneceklerini keratalar:) Bu şekilde 3 sene geçirdik:)

Sonra ekipten bazıları mezun olunca (Minta gibi) şehir değiştirdiler tabi ki.. Hal böyle olunca grupta değişti bu sene çok azdık 6 kişiydik aramızda 1 çiftimiz yine vardı. Tofita ile Civcivcan:) Onlar olmazsa olmazlarımız zaten;) Sonra Meleğim, Meleğimin kardeşi Kermit ve Kuzeni Yengeç'te bize eşlik ettiler:)



Biz 3 kız olarak filme bayıldık!!!!!! Öyle böyle değil :))) Engin Altan çıkıyor, bizden wuuuuuuuuuw şuna bak, acayip yahşi, geri Özge sen bu çocuğu nasıl terk edersin!! falan diye sayıyoruz (sonradan öyle bir şey olmadığı açığa çıktı, kız ABD'ye gitmiş kısa süreliğine, döndü, sevgilisine kavuştu tabi!!!!:@). eheuehueh :)))) Hatta yorumlarımızda o kadar ileri gittik ki hadi diyelim Engin Altan'ın sıfır karakteri olsun şu karizma, yakışıklılık bile onu kapatacak cinsten mübarek diye =PPP Adam beyaz perdeye acayip yakışıyor kızlar! Kimse kusura bakmasın!!! Aksi düşünceleri kabul etmem mümkün değil!!:)

Gürgen Öz'ünde oyunculuğu dediğim gibi süperdi. Oynadığı karakter tam pezevenk, piç bir adamı oynuyor. Kazanova mübarek:) Ama bir rol bu kadar yakışabilir:) Evlenmeye sonuna kadar karşı ama beni kızlarımdan ayırmayın diyor :) Kaşı gözü ayrı oynuyor :) En komik sahne bana kalırsa arkadaşlarıyla bekarlığa veda için gittikleri Antalya'ya olan Uçak sahnesi idi. Hostes geliyor bizimkine Bey efendi uçağımız kalkışa geçecek, lütfen konumunuzu dik hale getirip, kemerinizi bağlar mısınız? Bizimkinin piç piç hostese dediği söz: ''Hostes hanım benimkisi hep dik uçuş modunda merak etmeyin:D '' orada tüm salon koptuk!!! :DDD


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder