19 Mart 2013 Salı

Hobi Mobi Hep Yalan Dolan

Mezun olduktan sonra hala iş hayatında değilseniz master'da size pek yavan geliyor.. Bilgisayar başında durmak, miskinlemekte bir yere kadar.. Arada bir arkadaşlarınızla aktiviteleriniz de olmasa çok daha sıkıcı bir hal alıyor o.O Böyle bakıyorum kendime göre nette neler var? Hangi hobileri edinebilirim falan diye.. Bunlardan birkaçı acayip hoşuma gitmekte.. 
mesela cupcake ve kurabiye kursları. normalde mutfakla alakam olmayan ben bunların yapımını, şeklini, şemasını öğrenmek için yanıp bitiyorum ama gel gelelim tek başına verilen kurslar yok en az 4 kişilik bir grup olmak zorundasınız. Tabi benim arkadaşlarımda pek bir meymenet olduklarından buna yanaşmıyor sığırcıklar:) Ama bir gün başaracağım onları alıp o kursun yolunu tutacağım.:)))


 eminim çok güzel bir anı olacak bizde una bulanmış el yüz ahahahha halimizi gözümde canlandırabiliyorum. çünkü hiçbirimiz becerikli değiliz mutfakta :Dgerçi maksimmm'in hakkını yiyemem onun benden daha çok mutfağa girmişliği, yemek yapmışlığı var;) 

Hindistan'a yeni delhi'ye staja gittiğinde orada hint usulü tavuk yapmayı öğrendi bizim Maksimmm! hint sosuyla yapılması gereken yemeği biz soya soslu olarak denedik bir de baktık... müthiş bir lezzet ortaya çıktı:) Normalde hint sosu eminönünde baharatçı-mısır çarşısında satılıyor ama şimdi oraya kim gidecek? üşengeçliğimizden soya soslu yaptık.. ben bunu ondan öğrendim paso misafir geldiğinde, evde yapıyorum ve herkese de resmen ayıptır söylemesi kakalıyorum ehhehehehhe :D Maksimmm iyi ki bana bir şey öğretti ha Merve'nin tarifi halini aldı resmen yemek :D En son Mersin'e tatile gittiğimde Civciv'e yaptım.. istanbul'a gelmiş karnı açıkmış beni arayıp tarifi istedi nasıl yapıyorduk diye? baya insanlar beğeniyor:))) Sağ ol Maksimmm sayende benim de bir yemeğim var yaa la :)) 


Neyse inşallah bir ara Civciv'i, Meleğimi, Maksimmm'i ve Hanımı alıp cupcakes kursuna götüreceğim.. 


Mutlu Dükkan diye bir blog sayfa var .. Bayılıyorum Zeynep Mutlu'nun yaptığı şaheserlere resmen sanat.. Yeme yanında yat:) Muhakkak onun kursuna katılacağım bir gün:)

Hobiler derken bir arada ben yazın daha doğrusu Olimpik yüzme havuzuna gidip resmen klor manyağı olmuştum.. Paso yüzüyordum Türkiye Yüzme Federasyonunun tesislerinde:) Uzun zamandır gitmiyorum.. Niye gitmiyorsam sebebini de kestiremiyorum ama kışın asıl havuz klor gerekli arkadaşlar:) İyi geliyor tüm negatif enerjinizi atıyorsunuz:) 

Ha bir arada benim Üniversiteden arkadaşım onun da blogu var Jack-sc diye:) Nereden tanıdım o ruh hastasını inanın hep sövüyorum kendime ehhehehe :D 

Tiyatroda tanıştık o zamandan bu zamana peh peh peh:) Neyse onunla tenise gitme hayallerimiz vardı:D Bakın hayal diyorum gerçekleşmedi:D Hep bir şeyler çıktı durdu:) Halbuki ben bir hevesle gidip adidas'tan mal mal tenis kort kıyafetleri bile aldım bir tenis topum, bir raketim eksikti lağn:( 

Neyse bir ara başaracağız benim ümidim tükenmedi. Arkadaş paso depresif, isyankar, bunalım takılıyor.. Bir gün çıkarsa o ruh hallerinden her şey güzel olacak :) 

Babamda tutturmuş Veli efendi hipodromuna götürüp seni binicilik kursuna yazdıralım diye.. Babama göre çok zayıf ve hafif olduğumdan ötürü tam bu spor bana göreymiş:) 

Babama dedim şşşş arkadaşlarım duymasın, dalga konusu olmayayım:D Hala arada bir bana hadi kalk gidelim, yazdırayım seni der durur:)))

Gerçi yandaki resme baktığımda harbiden bana yakışacağını düşünmüyor değilim:)))



Bense o aralar Okçuluk olayına hastaydım.. Ki hala hastayım kurslarına baktım adamlarla konuştum Üsküdar'dayız demezler mi Nalet okudum... 
Tüm sinirimi hıncımı Oktan alabilirdim mesela.. 
Yalan oldu!!!

Anne tarafımda da Çerkeslik var esasen tam bana göre diye düşünüyorum yihuuuuuuuuu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder