21 Mart 2013 Perşembe

SEVGİLİ DİPLOMATIM BAY P.



[Resim: myprincessj.jpg]

My Princess'in bende yeri çok başka çünkü ilk kore dizisiyle tanışmam onun aracılığıyla oldu. Maksimmm'in tesadüfen keşfettiği, bana durmadan önerdiği, benimse yok yaa'larıma maruz kalan tek, yegane kore dizisi. :) 2-3 günde bitirdiğim dizimi toplamda 16. bölümdü zaten (bitirdikten sonra keşke daha uzun olsaymış diye yakındığım dahi oldu).. Psikolojimin en boktan olduğu zamanlarda yardımıma koşan, bana çok farklı bir dünya açan dizim. :) Abartıyorsun Nil diyebilirsiniz ama kesinlikle abartmıyorum. Maksimmm'in de bu yazımı okuduğunda başını salladığını ve sırıttığını görür gibiyim. Şaşkoloz :D

Bir ara facebook sayfamda, twitter'da, Msn'imde her yere ''SEVGİLİ DİPLOMATIM BAY P.'' yazıyordum:) Millet sevgilim var ona özel yazdığımı sanmışlar. Bunu söylediklerinde gülmekten yarılıyordum. İçimden ah nerede o günler?! deyip durdum:) Hatta biz işi öyle abarttık ki Maksimmm'le sırf facede özel ikimize özel bir sayfa yaptık :D Adını da SEVGİLİ DİPLOMATIM BAY P. koyduk. :) Hala Koreyle ilgili ne görürsek, paylaşmak istersek ikimize özel o sayfaya yazıp duruyoruz. Bu aralar çok mu boşladık ne Maksimmm sayfamızı!!!. :)

[Resim: 61038236.jpg]
Bilmeyenler için söylüyorum; sorabilirsiniz bu SEVGİLİ DİPLOMATIM BAY P. de nedir diye. Şöyle izah edeyim bu dizideki Seung Heon Song'umuz kendisi bizzat siyasetçi bir diplomat. Ona eşlik eden Kim Tae Hee'de esas kızımız üniversite öğrencisi ama aslında hanedanlık soyundan gelen bir prenses. Onu bulmaları ve üniversiteli kızın prenses olma yolundaki adımlarını izliyoruz. Prenses olduktan sonra diplomatına aşkını şifrelemek için SEVGİLİ DİPLOMATIM BAY P. adı altında söylüyor ve yazıyordu. Repliği çok güzeldi.Peri masalı gibi;)Yanlış hatırlamıyorsam Güney Kore'ninde güzel yüzü diye biliyorum. Taçlı bir güzel kendisi...


Dizideki ilişkiler alttaki resimdeki gibi;)


Dizide en çok sevdiğim sahnelerden biriydi bu...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder