18 Mart 2013 Pazartesi

bestfriends olayları

Benim böyle olmazsa olmaz arkadaşlarım vardır.. Bazen onlara çok kızarım, öfkelenirim, agresifleşirim bazen de onları çoook ama çooooooook severim, yer bitiririm sevgimden, sevgi manyağı yaparım:) yani duygularımı maksimum yaşarım:) hal böyle olunca da çok iyi arkadaş olabiliyoruz. Ha bir tek ben böyle değilim onlar da benim gibiler ama bana göre daha soğukkanlılar olaylarda.. ben ne hissedersem o an onu yapıyorum bu yüzden de biraz patavatsız olabiliyorum. KABUL :) ama beni böyle kabulleniyorlar ve bu huyumdan da hiç şikayet ettiklerini duymadım (kendi aralarında konuşuyorlarsa bilemem=P) şaka şaka ;) 

Her türlü düşüncelerimizi birbirimize söyleyebiliyoruz mesela çok malsın! çok gerisin! çok pezevenksin! çok fikfikcisin! Big devil'sın! salakcık! size daha neler sayabiliriz bu sözler artık bizim birbirimizi severken söylediğimiz sözler oldu çıktı:D dışarıdan nasıl duruyor kestiremiyorum inanın kiiii :DDD böyle de seviyoruz, seviliyoruz millet :))) 

İlk-Ortaokul, Lise arkadaşlarım iyiler (1-2 tane istisna var ama bu kaideyi bozmaz) ama benim esas dostluklarım çok özel M.....K Dershanesinde başladı:) Sınıflarımız total 8 kişilik olup her birimiz tek kişilik sırada çok özel hocalar ve eğitim içindeydik. Ve sınıflarımızın adı her biri farklı üniversitelerin adlarından oluşuyordu mesela; ODTÜ, HACETTEPE, İSTANBUL, BOĞAZİÇİ, MARMARA, EGE vs vs :) Bunlar bile bizi teşvik ediyordu:) Ne kadar malmışız ya neyse:))) Ha bu arada sınıflar 8 kişilik dedim ama hiç 8 kişi sınıfımız olmadı ilk sene 6 kişidik 2.sene 4 kişi okuduk o derece rahattık:) Liseden kaçar Dershaneye giderdim ortamını hocalarını çok severdim, bol bol test çözerdik arta kalan zamanlarda Roll-house adlı mekanda ya araba yarışı ya bowling oynar dururduk.. Hilton otelinin orada takılırdık dibimizde sahil, hemen yanı başımızda Hot gece kulübü yoldan çıkaracak çok etken var ama biz öğrencilerde ayıptır söylemesi tam piçtik:D Hocalarımızın da bizden aşağı kalır yanı yoktular, çok gençtiler:) 

İşte böyle bir ortamda Balina'yı, Meleğimi, Tofita'yı (gerçi Tofita benim liseden arkadaşım Ahtapotun da kuzeniydi tanıyordum ama samimi değildim) tanıdım:) ve Allah'a binlerce kez şükür olsun öyle iyi dostluklarımız oldu ki o günden bugüne hala birlikteyiz:)

Bir gün sınıfta Meleğim o zaman benim için yabancı beni yemeğe davet etti yanında da Balina var:) Onlarla birlikte Mersin tenis kulübüne yemeğe gittik, yemek yiyoruz ahahahhaha :D Hala dün gibi aklımda:D Benim suratım buz gibi:D Bunlar salak salak espriler yapıyorlar bende tık yok:D Birazda bilerek yapıyorum, ilk tanıştığım insanları bozmayı seviyorum ehehehhehe :D Neyse meleğim direkt cüzdanımı aldı, bakacak ilk laf sokuşum orada oldu (yüzü hala aklımda) :D Dedim ki; başkalarının cüzdanımı karıştırmasından hiç hoşnut olmam! bunlar karşımda nasıl kalakaldılar:D:D Ve daha bir sürü piçlik yaptım:D Sonrasında yemeği yedik, kalktık. Balina meleğime demiş ki bunu nereden buldun bir daha getirme:D:D Bunu diyen Balina en çokta benle konuşuyor ama nabeeeeer :D Sınava girdik çıktık ve İlk Meleğim istanbul'a geldi:) Biz Balina, ben ve Tofita kendimize 2. şansı verdik, 1 sene daha güzeller güzeli Dershanemize devam ettik =P 2. sene aramıza soğuk nevale olan bir arkadaş katıldı:) Sarışın Bomba:) yeni gelmiş Mersin'e Ankara'dan:) Yemeğe çıkarız buz gibi o kadar espri yaparım konuşmaz :D Ayyy bayılacammm!!:D Balinayla yapmadığımız maymunluk kalmadıydı:D Neyse sonra bizim Tofita bu Sarışın Bomba'ya tutuldu, beğendi, sonradan sarışın bombanın adı civciv oldu ehehehhehe :D Bizde bu arada ister istemez samimi olduk:) Ve iyi ki de olduk;) Ben kendime soğuk derdim ama beni de sollayan biriyle ilk tanışmam Civciv can sayesinde oldu;) Angaralımmmm:)

Çok güzel günlerimiz oldu ... Meleğimden sonra 2.sene İstanbul'a ben geldim. Balina, Civciv ve Tofita kendilerine 3.şans vermeyi istediler bir sene daha dershanede kaldılar. 3.senenin sonunda Civciv ve Tofita aynı üniversiteyi, aynı bölümü kazandı çifte kumrularımız :) Ne kazanma ama panik atak Tofita ben İngilizce bölümü nasıl başaracağım moduna girdi..bize de telkin etmek düştü:))) Maşallahları var bu dönem Tofita'nın son dönemi mezun olacak, Civciv'imizin de yarım dönemi kalacak:)) Meleğim hepimizden önce mezun oldu ve iş dünyasına atıldı :D Ama ne atılmak!!! Kaplan gibi her projede inşallah daha iyi projeleri, işleri olur bizde onunla gurur duyarız:) Benimde lisans bitti ama master yapıyorum az kaldı az :D Biraz daha sıkıcam dişimi;) XoXo:)

Kısacası nereden nereye geldik! Mersinde o küçücük dershane de başlayan dostluğumuz arkadaşlığımız üniversiteyi kazandıktan sonra İstanbul'da da devam etti;) Hala bir araya geldiğimizde sanki zaman hiç geçmemiş gibi bir sıcaklık, bir sohbet.. Hayatımda iyi ki varlar:) Her şey kötü gittiğinde anılarımızı, yaşadıklarımızı hatırladığımda yüzümde tebessüm oluşmasını, kahkahalarla gülmemi sağlıyorlar;) i love you bebişlerimmm:)

PS:Bir arada size Ahtapot'u anlatırım, belki=P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder