24 Mart 2013 Pazar

GÜZEL BİR HAFTA SONU KEYFİ

Heyyoooo sıkıcı bir hafta içinden sonra hafta sonumun jet hızıyla geçmesine ne demeli? bilemiyorum. Hafta içi ne kadar yavaş akıyorsa, hafta sonu o kadar hızlı. Hızına zor yetişmekteyim. Eminim sizde aynı şeyleri yaşıyorsunuz. Neyse 2 gündür Etiler taraflarında takılıyordum. Hem iş, hem gezmece modunda idim.:) Cumartesi günümü bir arkadaşımla geçirdim. Sırf Etiler de mal mal gezdik:)
Ama pazarım daha canlı geçti arkadaşlar. :) Önce sabahtan işlerimi hallettim öğleye kadar. Sonrası annemle Akmerkez avm'ye gittik. Alışverişiydi, yemeğiydi yedik içtik (az yeme içmeye dikkat ettik esas midemiz için başka yer aklımızdaydı). Benim canım 10 gündür Arby's çektiğinden Breast Chicken yedim artık şişen bi taraflarım inmiştir herhalde:D
Sonra oradan Bebek yokuşundan Bebek'e indik.:) Bebek sahili kıpır kıpırdı. Hava da çok güzeldi. Biz dik yokuştan inerken güzelce indikte anlamadığımız insanlar o yokuşları nasıl çıktığıydı. :S Ohannes falan olduk! Bebek'e kadar gelmişken starbucks'ında oturmamazlık olmazdı. Aldık Mochalarımızı bizden mutlusu yok. Dinlendik iyice.
Neyse Bebek sahilinden sonra Arnavutköy'e yürüdük (benim mekan). Annemi orada çok sevdiğim bir balıkçıya götürdüm tabi bana giren girdi =P ama manzaramızın tadından yediğimiz yemeğin fiyatı pek dokunmadı;) Anneme değer millet :)
Sonra oradan annecimle yediğimiz balıkları eritelim diyerek onu Kuruçeşme'ye götürdüm. Orada da benim midyeci var tam Suada'nın karşısında:) İstanbul'da yediğim en temiz midye orada ama bir o kadar da pahalı, boş ver, koy ver gitsin dedim:) Annem tok olduğu halde maşallah baya iştahı açıldı midyeyi görünce =P
 neyse sahilde falan oturduk hadi dedim şimdi yürüme zamanı Ortaköy'e devam, rotamız Ortaköy.. Annecim neeeeyyyy oldu. Yok yürüyemem falan dedi ama geçeceksin hatun, taş gibisin dedim, yürü gitsin. Yürüyerek ve bol bol konuşarak, dedikodu yaparak bir baktım ki Sortie, Reina'ya gelmişiz. Az kaldı annem Pfizer'i geçtik mi benim mekandayız dedim:) Annem sahile gitmeyek mi dedi. İyi peki dedim önce waffle ve kumpircilerin oraya gittik ama ikimizde yemedik. Orada sigarasını içti annecim hadi çay içelim dedi, iyi peki diyerek benim çok sevdiğim mekana Çengelköy börekçisine götürdüm.. çayların biri geldi, biri gitti... böreklerimizi yedik. Hadi eve gidelim diyoruz ama ikimizde oturduğumuz yerden kalkamıyoruz wtf.. Neyse zorla kalktıkta evimize geldik .. böyle de güzel bir hafta sonu geçirdim:) Yine olsa yine yaparım;)

Umarım herkesin hafta sonu benimkisi gibi keyifli geçmiştir;) Xo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder