18 Mart 2013 Pazartesi

FALKOLİKLİĞİM

ahhh ahhh bu kahveye olan düşkünlüğüm nolacak hiç bilmiyorum valla :) Arkadaşlarımın zihninde Nil denilince Kahve,Fal ,kore dizisi hastası oluşum ve Pizza Hut canlanıyor resmen :) Ne zaman arkadaşlarla buluşsak yemek için onları pizza hut'a sürüklerim ve muhakkak yemekten sonra Kahveye sıra gelir:))) Hal böyle olunca da kahve içmelerimiz, fal hastalığımız had safhada oluyor:)
Mesela Maksimmm'le 1.sınıfta yurtta kalırken günde 3-4 kez Türk kahvesi içip paso odada tavla oynadığımızı bilirim:) Defol git odana derdim yüzsüz yüzsüz yoooooh 1 el daha der dururdu malakcık:))) Tabi ki bende kıramaz oynardım canıma sefa=P Hiç unutmuyorum 6 kredilik dersimiz genel kimya vardı ertesi gün 5 üniteden vizemiz var biz tavla-kahve-fal bir de o zaman dudaktan kalbe dizimiz Yiğit Özşener'imiz Cemilimiz mevcuttu.. bayılırdık adamın pişkinliğine, şerefsizliğine:D Niye biz kızlar böyleyiz anlamıyorum:) Dizinin sonunda düzeldi ve de Lamia'yı  kaptı ehehehhe :DDD biz tabi mutluyuz Maksimmm'le :) Ayyy konu nerelere geldi ya :D dağıldı resmen :))) 
Maksimmm'le son sınıftayız hani bir önceki yazımda bahsetmiştim yaaa Bof'a başladığımız dönemi aynı dönemde biz falcılarla da haşır neşir olmaya başladık, Paso para bayılıyoruz falcılara:D Bir ayda 100-200 tl arası kaç falcıya para bayıldık inanın hatırlamıyorum:)) Hepsi geçmişimizi söylüyor ama istediğimiz yanıtları gelecekle ilgili alamıyoruz:D Yine de gitmeye fal baktırmaya devam ediyoruz:D Bakırköy, Taksim, Nişantaşı,  Kadıköy vs vs nerede falcı var biz oradayız Maksimmm'le :D Bir de sonradan uykuya dalır dalmaz korkarak sıçrıyorduk o kadar işin içine girince kaçınılmaz oluyor:)) Komik yanı falcıya gidiyoruz fal baktırıyoruz sonra Sultan Ahmet'e gidip dua ediyoruz :))) Ne dediğinizi duyar gibiyim =P Ama napalım tek eğlencemiz buydu gerçi şimdilerde yemin ettikten sonra falcılara gitmiyoruz çünkü artık uyuyamıyorduk bile elektrik çarpmış gibi uyanıyorduk offf hatırlamak dahi istemiyorum:) Tövbe ettik =P Acaba kaç point aldık merak ediyorum :)))) 
Yine geçenlerde fal kapattım baktım tabağımda bu var...:) Bir mutlu oldum sormayın bembeyaz bir kalp var hanemin içinde etrafım dolunay kaplı ohhh miss :D Ama ne yazık ki o kalp bir türlü gelip beni bulmuyor wtf..=) Eninde sonunda gelecek inanıyorum ama geldiğinde o kişiyi önce döveceğim sonra seveceğim :D Niye bu kadar beklettiğinin hesabını vermesi gerek sonuçta ben bir akrep kadınıyım:D Mutlaka hesabını sorarım;)
en son 2gün önce Cevahir OKAFE'de yine arkadaşlarla buluştuk tabi ki yine gördüğünüz gibi FAL:) Ne demişler FALA İNANMA, FALSIZDA KALMA;)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder