20 Mart 2013 Çarşamba

NE MUTLU BİZE AKREBİZ:)

Biz Akrep kızlarının en büyük problemi; huyumuz gereği karşımızdaki insanları pohpohlayak göğe çıkartıp sonra meteor yağmuru gibi bir anda yerin dibine geçirmemiz. Hiç kimse bunun aksini iddia edemez! Öyle bir yapıya sahibiz ne yazık ki.. üstüne basa basa ne yazık ki diyorum.. Eminim hepimizin  başına gelmiştir geçmiş ilişkilerinde veya şuanda da yaşıyorsunuzdur belki...

Kendimden örnek verecek olursam etrafımda sevdiğim insanların bir taraflarını kaldırmada kimseyi kendime rakip görmem.. çok politik davrandığım olur. Huyum bu napim! Mesela 2 arkadaşım tartışıyordur. İkisinin de haklı oldukları yönleri söylerim, ama yapmamaları gereken davranışları da nazik bir biçimde izah ederim;) Adamına göre şerbet dağıtıyorum da diyebiliriz.. Kesinlikle deriz eheuehueh :D


Bir de biz akrepler biraz kinci, intikamcı mıyız neyiz?! Hiç bir şeyi unutmuyoruz arkadaş! Yapılan iyiliği de, kötülüğü de. Aradan yıllar geçse de anını, zamanını yakaladık mı hemencecik alıyoruz öcümüzü! Kimse damarımıza basmasın özetle... Ama birisi çok küçük bir iyilik ya da güzel bir söz söylesin, ve içtense eğer her şeyimizi seve seve veririz. Derdine ortak oluruz.;) Derdini derdimiz yaparız yani. Böylede iyilik biliriz.. Dedim ya hiç bir şeyi unutmuyoruz diye..


Bir de akrepler olarak dışarıdan soğuk, buz görünsekte aslında içimiz kıpır kıpırdır.:)) Çok konuşmayı, muhabbeti, sohbeti, espriyi, gülmeyi çok severiz.. Ama herkesle yapmayız arkadaşlarımızda, dostlarımızda seçiciyizdir baya hem de. Öyle önüne gelen herkes bir Akrep'in dostu, arkadaşı olamaz. 


Herkesle selamlaşabiliriz ama paylaştığımız,değer verdiğimiz insanlar 10 parmağımızı geçmez. Aile kavramı da bizim için çok önemlidir. Ailem için yapamayacağım fedakarlık, özveri yoktur. Annem, Babam yanımda olsun dünya umurumda olmaz. Yeter ki evimizde neşe, huzur olsun. Onların sorunlarını alırım, kendi sorunlarım yapar, çözene kadar uğraşırım. Onların ruhu duymaz. Böyle kaç tanesini hallettim inanın sayısını unuttum. Kimsenin ailemi üzmesine izin vermem arkadaş! O zaman resmen bir kaplan olurum, parçalarım eminim bu tüm akrepler de aynı. doğamız gereği korumacılık içgüdümüz tavan mübarek. Bazen sorun yaratmıyor mu? yaratıyor! mesela Maksimmmle ve Meleğimle bu korumacı içgüdüm yüzünden küslük bile yaşamışlığım vardır. Direkt silmişliğim dahi var:D kızların sırıttıklarını görür gibi oldum eheuheueh :D



Meleğimle 5-6 ay küs kalmışlığım var. bir erkek yüzünden. sırf o salakla çıktı diye :D adı da BARIŞtı malın önde gideni bir çocuktu:D neyse sonra ayrıldı da biz barıştık tekrar:))) Maksimmm'e gelince onunda hikayesi Meleğimden pekte farklı değil!!!! neyse o da ayrıldı da barıştık ama küslüğümüz 1.5 sene sürdü :D İkisininde ortak olayı bana YALAN söylemeleriydi!!! Bir akrep insanı hayatında yalan olmasını hiç istemez, tahammülü yoktur. Kızacağını bilseniz bile ona muhakkak doğruyu söyleyin. ve siniri geçinceye kadar bekleyin. Bu arada ona elleşmeyin.. Eğer bir harekette bulunursanız iyi dahi olsa bile onda ters etki yapar, sizin ağzınıza sıçar.. Bende ve kızlarda olduğu gibi:))) Üstüne basa basa söylüyorum millet BİR AKREBİN HAYATINDA YALANA YER YOK!!! Bunu anlayın lütfen sonra biz asabi, agresif, sinirli oluyoruz olmuyor ama böyle.. Bizleri de çok zor duruma sokuyorsunuz:))


Ha bir de biz akreplerin adalet duyguları çok gelişmiştir. Eğriye eğri doğruya doğru deriz. Eğer siyahsa siyah, beyazsa beyaz deriz! Haksızlığa tahammülümüz yok! Ve asla emin olmadığımız bir konu hakkında konuşmayız! Bunu da unutmayın.. Muhakkak doğruluğundan eminizdir. sizin belki acaba dediğinizi biz %100 biliyoruzdur:) Dedektif gibiyizdir bizden kimse hiç bir şey saklayamaz buluruz ne yapıp edip (bunu da en iyi Meleğim bilir=P). Hiç bir şey bizim yanımızda gizli kalamaz. Doğamız gereği her boku anlarız, çakarız:))) Bazen başımıza iş açmıyor değil. Aptal olsak belki dünya daha çekilinir kılınırdı. Aptal olmadığımız gibi insanların maksatlarını anladığımızda yapmacık davranamadığımız dan ötürü bir insan gözlerimize baktığında öfkemizi de, sinirimizi de, mutluluğumuzu da, huzurumuzu da, huysuzluğumuzu da hemencecik anlar. Gözlerimiz; sanki ruhumuzu gözler önüne seriyor. Bazı durumlarda doğal olarak bu bize dezavantaj sağlıyor:)İkiyüzlü olamıyoruz kısacası.. Olanlardan da hiç haz etmeyiz. Prensipleri olan insanlarız biz akrepler.. Alışverişi, markayı, para harcamayı (paraya köle olmaktan nefret ederiz), miskinlemeyi severiz. Para harcamayı kim sevmez diye düşünebilirsiniz ama Akrepler bu olayı çok daha farklı yaşar, yaşatırlar:)

İş hayatını ve pratik olmayı çok severiz, ama birilerine bir şey öğretmeye geldi mi orada resmen ruhen fenalıklar geçirebiliriz. Çünkü bir şeyi anlatırsın anlamaz, 2. veya 3.kez anlatmak bize göre değil.. Elimizde o an ne varsa o kişiye geçirmek isteriz o yüzden hocalık aslında bize göre değil=P İtiraf etmem gerekirse:)) Öğrencilerimiz mahvolurlar=P Ama verilen görevi iyi değil, en en en iyi şekilde 4 4'lük yaparız;) Her şey mükemmel olmalı. Huyumuz bu. 

Akrepler kıskanç insanlar diye adımız çıkmış.. Evet çoğunluğunda var ama BENDE yok sanırım bu tam akreple-terazi arası doğmamdan ötürü diye düşünüyorum. Yükselenimin de etkisi olabilir. Kıskanmam hiç bir şeyi ve kimseyi. Benim bir tek kıskançlığım annem ve babam dadır :D İkisini birbirinden çok kıskanırım.. :) Benim yüzümden yan yana gelemezler :D Neyse ama onlar hallerinden pek memnunlar.. dediğim gibi onun haricinde hiç kıskançlığım yoktur. Ah şunun şuyu var, bunun buyu var bana göre değil arkadaş!!! Herkes kendine layık olanı yaşar:) Bir de ailem sanırım bana her şeyimi verdiği için, gözüm doyduğu için öyle duygular bende gelişmedi. Açlığım yok. Herşeyin en iyisini, en kalitelisini, en güzelini giydim, yedim, içtim. Haklarını yiyemem.. Bu yüzden sanırım. Aklıma başka bir şey gelmiyor.

Herkes bana ''NEDEN SEVGİLİN YOK?'' diyor. Niye olsun arkadaş? 25 yaşındayım ve hayatımı yaşamaktayım.. Birini hayatına almak kolay mı bu devirde! Aldın diyelim o ilişki emek ister, özveri ister bende şuan bunu verecek zaman nerede?!?!?! Önceliklerim farklı gençler! İşim olsun, master'ım bitsin, Ailemle yerimiz belirlensin(nerede? hangi şehirde yaşayacağımız falan filan). Sonrasına bakarım. Bir de ben şuna inanıyorum annem ve babamdan fazlasıyla sevgi aldığım için karnım tok, dışarıda aramıyorum. Yani birine ihtiyaç duymuyorum. Zaten yapım gereği ayakları yere basan, güçlü kadın olmayı seviyorum.. Kolay kolay bir erkeğin egemenliğine giremem.. Bu düşüncemi yıkacak bir erkekle de şuana kadar karşılaşmadım. Bulursanız falan beni de haberdar edin eheuehueh :D Çünkü nadir bir türdür =P

Bu sayfanın bizi anlatış şeklini de tuttum kızlar.. alın okuyun:)http://www.muneccim.gen.tr/akrep-burcu-hakkinda-bilgi.html Özelliklerimizi güzel sıralamışlar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder