21 Mart 2013 Perşembe

EAST OF EDEN..

Ne yazsam diye düşünürken blogta benim esas dizilerimden birini yazmamazlık olmaz diye düşündüm. East of Eden 2008 yapımı olan bir Güney Kore dizisidir. Normal dizilere göre baya uzun sürmüştür:) Romantik- Aksiyon dizisi olup toplam bölüm sayısı: 56 bölümden oluşmuştur. Ve benim bunu izlemem sadece 1 haftamı aldı. Ama ne izlemek!!!! Bana göre en orijinal dizilerden birini yapmışlar. Konusu dudak uçuklatacak cinsten.. aşk-entrika-intikam-sevgi-acı-romantik-aksiyon daha sayabilirim.. Başrolleri benim adamım Lee Min Ho'dan önce tanıdığım ''Seung Heon Song'' var:) diğerlerini de sayardım ama beni ilgilendiren adam Seung Heon yani :D bu adamın gençliğini canlandıran ise Bof'tan tanırsınız Kim Bum;) Burada da yine her zamanki gibi yakışıklı aktörümüz:) 
Korean-Fans sayfasından alıntı: dizinin konusu;
''Aynı hastanede doğan ve bundan sonra kaderleri hep kesişecek iki kahramanın hikayesi. Lee Dong Chul gençliğinde babasının ölümüne tanık olur, o zamandan sonra babasını öldüren adamdan (Shin Tae Hwan) intikam alacağına ant içer. Fakat Dong Chul’un erkek kardeşi Dong Wook doğduktan hemen sonra hastanede başka bir bebekle karışmıştır. Dong Wook büyümüş ve kardeşinin intikam almasına yardım etmeye adamıştır kendini. Dong Chul gerçek kardeşinin aslında Wook olmadığını, asıl kardeşinin başkası tarafından büyütüldüğünü öğrendiğinde neler olacak? Her şey bir yana, kardeşim dediği insanın düşmanının çocuğu ve asıl kardeşinin en büyük düşmanının yanında olduğu gerçeğini nasıl karşılayacak?..''
                                  

İnanılmaz, büyüleyici bir hikaye.. İzlerken kanımın donduğu sahneler oldu, ağladığımda.. Baya ağlattı beni. her kore dizisinde izlerken ağlamam ama bunda mal mal ağladığımı biliyorum:)))
[Resim: 90938489.jpg]


Bu arada merak ederseniz diye söylüyorum. Seung heon song 1976 doğumlu şuan yaklaşık 37 yaşında ve bir taş parçası mübarek:) Bu koreliler hiç yaşlarını göstermiyorlar..:) 1.79 boyunda tü tü tüü :) Normalde korelileri küçük biliriz ama demek ki böyleleri de varmış=P En çok sevdiği sporlar yüzme, bowling ve spor kulüpleri imiş. zaten kaslarından görebiliyoruz sonucu:)) Dizilerinin çoğunluğunu izledim, 13 dizisi var ve beğendim çoğunluğunu ama adamın oyunculuğuna laf etmem imkansız!:) 8 tane de filmi var bilginize:) Bu adam da yaşlandıkça gençleşenlerden;) Zaman geçtikçe şarap gibi tadına tat katıyor:D sapık mısın diyebilirsiniz ama fotoğraflarına baktığınızda ne demek istediğimi anlayacaksınız. Zaman bu adamı teğet geçiyor :)

3 yorum:

  1. 2013 ten beri yoksun ortalıkta ama umarım bu mesajımı okursun. 2010 yapımı bir dizi önereyim sana. "Giant" . Seveceğinden eminim.

    YanıtlaSil
  2. off seung heon ,woo sung valla toplasan bir avucu geçmicek adamdan biridir yakışıklılık sexylik cazibe otur izle.Bizim kızlar neden kıza benzeyen erkekleri tercih ediyor anlamış değilim korede bunlar varken.Bu arada koredeki erkek ve kızların boy ortalalsmı bizimle aynı hatta erkelerin 0.5cm bizden uzunmuş boyla ilgli sanılarımız diğer asyalılar için geçerli japonlar kısa

    YanıtlaSil
  3. off seung heon ,woo sung valla toplasan bir avucu geçmicek adamdan biridir yakışıklılık sexylik cazibe otur izle.Bizim kızlar neden kıza benzeyen erkekleri tercih ediyor anlamış değilim korede bunlar varken.Bu arada koredeki erkek ve kızların boy ortalalsmı bizimle aynı hatta erkelerin 0.5cm bizden uzunmuş boyla ilgli sanılarımız diğer asyalılar için geçerli japonlar kısa

    YanıtlaSil