21 Mart 2013 Perşembe

BOYS OVER FLOWERS VE LEE MİN HO HASTALIĞIM

Boys Over Flowers'ın kısaca özeti
Bana ruh hastası diyebilirsiniz ama ne zaman canım sıkılsa tek yaptığım ''Boys Over Flowers'' izlemek:) Şaka yapmıyorum, çok ciddiyim 10 kez izlediğim halde hiç sıkılmadan diziyi sil baştan izleyebiliyorum. Takıntı oldu resmen bende.. Jun Pyo'nun aşkı harbiden beni derinden etkiliyor. Belki saf, katıksız, asabi, sinirli, acımasız, belki dışarıdan çok katı ama içten çok uysal olan, çocuk ruhlu, ailesi olduğu halde aile hayatına özlem duyan, düşünceli, detayları görebilen, her konuda bilgisi olan, yakışıklı, çekici, zorluklara boyun eğmeyen, benim gibi atasözlerini ve deyimlerini kullanmasını bilmeyen=P, aşkı için her şeyi, herkesi karşısına alabilen, Dostları ve sevdiği kız için dünyanın sonuna gidebilecek bir karakterde. İşin kötü yanı dizide bu gerçekte de değil:(. Lee Min Ho cidden çok iyi bir role bürünmüş.. O kadar iyi geçmişini bilmiyorum ama eminim bu diziden sonra bomba gibi TV dünyasında yerini almıştır. Bende öyle bir etki yapıyor.  Lee Min Ho'nun diğer dizilerini de izledim; ''Personel taste, City Hunter ve Faith''. Diğerlerini daha izleme fırsatı bulamadım. Ama bu Boys Over Flowers izlediklerim arasında bambaşka. Nasıl bir senaryodur bu... beni her izlediğimde hop kaldırıp hop oturtmakta. Tüm sahneleri, diyalogları, replikleri izlediğim halde yok yani bu bünyede bıkkınlık yaratmıyor. Aksine boş bir anımda tekrardan tekrardan izleyebiliyorum:)
    



Mesela Personel taste'i izlerken oyunculuğunu orada da beğenmiştim çok iyi bir mimarı oynamaktaydı. Dizinin konusunu zaten biliyorsunuzdur. Ev arkadaşı (kız) onu gay sanarak oda arkadaşı olmasını istemişti:D bizimkisinin işine geldiği için kabul etti ama sonra olanlar oldu kıza aşık oldu:)))Konusu süperdi:))



City Hunter desen yakışıklılığına yakışıklılık katmıştı. İlk kez aksiyon türünde bir dizi çekmişti:) Ve tüm sahnelerin hakkını fazlasıyla vermişti:) Röportajlarında zorlandığını söylemişti kolay değil, çünkü dublör yok onlarda her şeyi kendileri yapıyorlar:) Bir daha düşünmediğini söylemişti fakat süperman gibiydi;)
                         
                            
Faith ise onun ilk kez tarihi dizi çekimiydi. Çok iyi bir komutanı oynuyordu ve dizi aynı zamanda fantastikti. Çok hoştu ama rol arkadaşını beğendim. Min Ho'cuğumun yanında çok yaşlı kalıyordu bana kalırsa:) Kısacası adamımız neye elini atsa hakkını vererek süper bir yapıt çıkartmakta.. Bize de severek izlemek düşüyor:) 
















Fakat Jun Pyo hepsinden farklı ve gerçeğe çok daha yakın.. Yine Bof izliyorum şuanda da :) 16. bölüme geldim:) Jan Di'nin Jun Pyo'ya 20. yaş gününde bizzat piyanoda kendi çalıp söylediği şarkıyı dinledim.. Helal olsun dedirten cinstendi. Korece sözlerini yazsam anlamazsınız ama onun yerine türkçesini yazayım size istedim.. Sözler şöyle;



Yanımda durduğun an bana bakışını seviyorum..
Dün gözlerim yaşlıydı ama bu gün senin için mutluyum..
Ne...
Ne görünüşün, ne de tarzın..
Bana sadece aşkın gerek!!!
Geçmişteki yaşanmışlıkları unuttum..
Sensiz bir şey yapamam...
Aşk.... Aşktan başka bir şey tanımam....


ve Mutlu son..

1 yorum:

  1. Benim gibi birini bulduğumu düşündüm bu postu okuyunca, gerçekten ben de ne zaman gülmek istersem hemen bof izliyorum beni o saf aşk mutlu ediyor ve aşık gibi gülmemi sağlamasını seviyorum belki ama tek bildiğim hiç sıkılmadan çok çok daha izleyeceğim :))

    YanıtlaSil