29 Nisan 2013 Pazartesi

Miliğimin börthdeyi

yaaa cuma gecesi acayip iyi eğlenmişim arkadaşlarla :) içmesem de kafayı buldum dostlarımla :P cuma gecesi miliğimin çakma doğum günü kutladık =P çakma olduğu halde 18 kişi toplanmayı başardık. Nasıl başardık inanın onu bende bilmiyorum :) uzun zamandır görmediğim insanları görmek, dostlarımla sohbet etmek, şakalaşmak vs vs sayamayacağım güzellikleri barındırıyordu:) bir tarafımda kafayı bulan bir çift diğer tarafımda Mersin'den arkadaşlarım Tofita, Civciv, Meleğimin kuzeni puştcan, kardeşcağızı Kermit, Miliğimmm ve benim üniversiteden arkadaşım depresif kral jack vardı :P Ama siz siz olun sakın arkadaşlarınızla toplanacağınız zaman hepsiyle bir arada görüşmeyin :D ben o gün bunu öğrendim resmen şamar oğlanına döndüm:Dcuma gecesi tüm espriler, laflar, laf sokmalar hepsi benim üstümden mi işler kardeşim?!:D:D resmen yerin dibine soktukları  yetmezmiş gibi abooooooow yani gerisini getiremeyeceğim :D içimden ne sövdüm bir ben, bir Allah bir de bu blogumu okuyanlar bilecek :D Ahh miliğim ahhh ne şerefsiz bir milik oldun o gece sen öyle :D:D ama dur ben bunun acısını çıkartırım elbet sizden :D intikamım feci olacak :D akrep burcu dostunuzun olmasının faydalarından sizi yararlandıracağım :D neyse iyi maytap konusu olduk.. :D buna da şükür deyip önümüzdeki maçlara bakacağız:D bir de acayip grip oldum! kim sattı bana hastalığını ya?! ağzını burnunu dümdüz edeceğim bir bulabilirsem tabi ki. ^^ 
her şeye rağmen güzel bir geceydi. Hediyem ortamı koparttı. parfüm aldım meleğime daha doğrusu getirdim. Para falan vermedim evde vardı miliğime götürdüm (hepsi biliyor). Çakma doğum gününe çakma doğum günü hediyesi zaaaaaaaaa :D miliğim parantez içinde hatta tırnak içinde belirtti gerçek doğum günü hediyesi bekliyorum diye. he meleğim he :D xoxo:P

birde beklemek çok kötü bir şeymiş bunu anladım! anlamaz olaydım! çok hırçınım bugünlerde...
şuan ki modum bu^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder