2 Nisan 2013 Salı

1 NİSAN

1 nisandan nefret ettiğim kadar acaba başka günden nefret ediyor muyum? %100 ediyorumdur:) ama yapacak bir şey yok:) arkadaşlarımın bana son dakika 1 nisan eşek şakasını anlatayım. Bir gün öncesinde meleğimle konuştuk Cevahir avm'de buluşalım dedi. Ok dedim. Neyse biraz geç gitmiş olsam da gittim. Meleğimin kuzenini aradım. Nerdesiniz? Ben geldim diye. Dedi ki: 5.kata çık hemen!. Çıktım. Tekrar aradım. -Biz Palladium'dayız. 
+Şaka yapıyorsunuz?
-İnanmıyor musun?
+Hayır inanmıyorum..
-Bugün günlerden ne?
+Pazartesi
_Hangi aydayız?
+Nisan
-Bugün ayın kaçı?
+1'i. 1nisan!!!!
- Puhahahhahahhahaaaaaaaaaaaa bu da sana bizim 1 Nisan şakamız olsun!!!!!!!

Döver misin? Öldürür müsün? ama ben direkt ana avrat düz gittim içimden! dıştansa bu kadar şerefsizlik yapmazsınız bana değil mi? oldum. 3.5 attım!! kızdımmmmmm :D ama neyseki 4.kattalarmış miliğimmm ve kuzeni:) sonra birlikte yemek yedik vs vs :) ama o an süperdi :))) seneye bir garibana yapacaklarmış.. şimdiden geçmiş olsun demek düştü bana da :))) İyi akşamlarrrrr;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder